20 sierpnia 2014

France: Small pieces of our village

Przyszedł więc czas na post z Francji (nareszcie!). To wszystko troszkę trwało, jednakże udało mi się wszystko ustabilizować dlatego też realcje będą dodawane teraz w miarę regularnie... Jak się domyślacie ciężko jest dodawać posty kiedy praktycznie cały dzień jest się poza domem, a wieczorem chce się spędzić czas miło i nie włączać w ogóle komputera... Wbrew pozorom- dodanie ładnie uporządkowanego chronologicznie (itp) posta oraz dodatkowo przerobienie i zmniejszenie zdjęć zajmuje naprawdę sporo czasu... 
Zbędnie nie przedłużając... Jesteśmy we Francji! Południe, niedaleko Prowansji- Langwedocja. 
Nasza podróż trwała sporo ze względu na początkowy lot do Paryża gdzie nastąpiła przesiadka i czekanie na następny lot do Montpellier... Następnie 2h jazdy z lotniska do "domu". Jednakże tutejsze piękne otoczenie zdecydowanie wynagradza wszelkie męki (których w sumie nie było!). 
Pierwszy dzień (pełny, bo wcześniejszego zdążyłyśmy praktycznie tylko zjeść kolacje...) upłynął nam praktycznie na niczym- w większości na sprawach organizacyjnych plus zakupach spożywczych. Wieczorem jednak udało wyskoczyć nam się na mały spacer by dodać zdjęcia z naszego miasteczka- trzeba przyznać, że jest naprawdę urokliwe!


Ahh, fasolka! To rzecz, która gości na naszym stole każdego dnia.











To jest pewnego rodzaju "tunel", który znalazłyśmy pierwszego dnia podczas przejażdzki na rowerach. Zdjęcia zupełnie nie oddają jego uroku- jest niesamowity! Zabudowa jest naprawdę tak świetna, że momentami można poczuć się jak na jakimś planie "Gry o Tron"! :)








Dzisiaj stworzyłam coś w stylu cyklu zdjęć drzwi i znaków (czyli to, co robię praktycznie zawsze, bo to właśnie te widoki jako jedne z wielu najbardziej mnie ujmują!)
Mamy już pełny plan na to, jak będzie wyglądał nasz tydzień i jakie są cele naszych podróży- dlatego też w najbliższym czasie będzie naprawdę ciekawie. Stay tuned!
Au revoir!

31 komentarzy:

  1. Jestem zauroczona każdym Twoim zdjęciem. Są niesamowicie, hmm.. klimatyczne (?). UWIELBIAM. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Czytanie tego jest niesamowicie motywujące! :)

      Usuń
  2. zdjęcia są cudowne. zazdroszczę widoków i ogólnie podróży :)
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne miejsce a tunel nie do opisania , kocham takie miejsca *_*
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zgodzić- zakochałam się w nim od przysłowiowego "pierwszego wejrzenia" :D

      Usuń
  4. Ciekawe zdjęcia, urocze miejsce:)
    Pozdrawiam i obserwuje, zapraszam do mnie http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, z pewnością będę śledzić Twoje relacje z podróży :D
    Ja byłam w te wakacje w Prowansji, bo zrobiliśmy sobie eurotrip, planowaliśmy zostać tam tydzień, jednak po 2 dniach uciekliśmy, bo spotykały nas same nieprzyjemne sytuacje ;P Wierzę, że Tobie pobyt we Francji się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! Strasznie mi miło!
      Ahh, Prowansja! - to mój następny cel! Ojejku, czemu nie wyszło? Szkoda! A i owszem- bardzo się udał :)

      Usuń
  6. zapiera dech w piersiach - pięknie tam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zgodzić! Najczęściej to właśnie te małe miasteczka kryją w sobie najwięcej uroku :)

      Usuń
  7. piękne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie http://mylifeestyleblog.blogspot.com//
    obserwacja za obserwację?
    jeśli tak to daj znać u mnie a się odwdzięczę :)
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia, można się rozmarzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, cudownie, że osiągnęłam taki efekt!

      Usuń
  9. ojj, idealne zdjęcia:(

    chanelier.blogspot.com - dopiero zaczęłam pisać, wpadniesz i skomentujesz? buziak

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia *.* Wręcz magiczne ^^
    Marzę o wielu podróżach, między innymi do Francji :) W takim miejscu można by poczuć domową atmosferę ;))
    uwielbiam ich okna *.*
    Czekam na więcej zdjęć :D
    Fajne spodenki :P
    Buziaki :*
    +obserwuję ;)) wpadnij do mnie, może też ci się spodoba i zostaniesz na dłużej ;))

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zgodzić- Francja jest naprawdę cudownym miejscem! Rodzinność, celebracja posiłków... jedzenie... Mogę tam już mieszkać! :D Dziękuje bardzo!

      Usuń
  11. Ślicznie , inspirujące miejsca na pewno godne uwagi ;)
    Miło się czytało, może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej zazdroszczę <3
    Zdjecia są na prawdę inspirujące <3

    http://pozytywizja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie tam!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :>
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/autumn-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Ślicznie:) Zazdroszczę:) Obserwujemy? Mam prośbę poklikasz w linki ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice photos :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń