15 sierpnia 2014

MAZURY: Mikołajki (DAY 3)


Ze względu na to, że wczoraj dodałam recenzję knajpki, a nie chciałam wszystkiego łączyć- dzisiaj post o samych Mikołajkach! Jak widać po ubraniach dziewczynek- na początku było trochę chłodno, jednak później szybko się ociepliło.



Jakub cały czas biegał przy krawędzi portu, cały czas myślałam, że spadnie, a młody totalnie się nie słuchał... Z jednej strony myślę, że gdyby wpadł miałby chociaż jakąś nauczkę, haha :)


Może dla innych to nie jest szok, ale dla mnie był! Stacja "Orlen" dla łódek!





Spotkaliśmy po drodze knajpkę "Oaza", do której pójście również rozważaliśmy. Uznaliśmy jednak, że nie mamy dzisiaj ochoty na taki "bajeczny" klimat.


Ah, czyż nie jest tam uroczo?






Po drodze spotkaliśmy budkę z watą cukrową. Nie zastanawiając się ani przez moment- kupiliśmy 4 waty (3 dla dzieciaków i jedna dla mnie- postanowiłam przez moment poczuć się jak dziecko)!


Jakub był po prostu zachwycony! Stwierdził jednal, że wata tylko ładnie wygląda, a następnym razem chętniej weźmie popcorn...



Najgorsze rzeczy związane z watą cukrową? Uklejone ręce i buzia (przy odrobinie szczęścia tylko tyle...)


Spotykaliśmy po drodze różnych ludzi... :)


I wiele świetnie wyglądających knajpek... No aż portfel się człowiekowi otwiera.

Cieszę się, że miałam okazję odwiedzić Mikołajki i odwiedzić choć jedną z tutejszych knajp- zdecydowanie polecam to miejsce!

39 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia! na pewno było super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać ze sie swietnie bawiłas! Zdjecia sa piękne :) Zapraszam do siebie. Co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :) Rzeczywiście było bardzo fajnie!

      Usuń
  3. Jeju chciałabym pojechać na mazury. :c
    obserwuje ;)
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obozy typu Kliwer bądź Skipper jeśli nie masz okazji by pojechać sama :)

      Usuń
  4. Mazury <3 , tak bardzo bym tam chciała być
    Zdjęcia są profesjonalne !

    http://madeandleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. tam jest tak pięknie <3

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/08/sesja-z-dominika.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ^^
    http://fashionwithuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne miejsce! ^^
    Świetny post!
    Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)
    http://fashionwithuss.blogspot.com/
    http://peddieforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjecia, sliczne miejsce !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodziaki! Również uwielbiam watę, ale nie da się nie nie ubrudzić. :D
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. prowadzisz bardzo fajnego bloga ;)) świetny post ;3 .. no i robisz genialne zdjęcia ;))

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. miasto świetne , tak samo jak twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie oglądałam zdjęć z taką przyjemnością, pozy dzieciaków - boskie :D Na pewno masz z nimi bardzo wesoło :D
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć, dziękuje bardzo! :) Ahh, zgadłaś- mnóstwo fun'u!

      Usuń
  13. Ale cudowne zdjęcia ♥

    olaandnina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wycieczka, jakie piękne zdjęcia ♥
    Obserwuje i liczę na rewanż :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście takie knajpki bardzo kuszą, aby wejść do środka i wydać trochę pieniędzy. :) Watę cukrową bardzo lubię i zwykle gdy jest możliwość jej spróbowania, to ulegam tej pokusie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh, niestety, a potem się dziwimy gdzie podziały się te wszystkie pieniądze... To tak samo jak ja, haha! :)

      Usuń
  16. Stacja Orlen dla łódek?Pierwsze słyszę :D
    I popieram Kubę-wata cukrowa tylko ładnie wygląda,osobiście jest mi po niej niedobrze i jeszcze wszystko się klei-masakra!
    Miłego wypoczynku :) obserwuję

    http://sindi-withs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no właśnie! Moja reakcja była taka sama! Z watą cukrową niestety prawda...

      Usuń
  17. Ja byłam miesiąc temu na koloni na Mazurach i również przechadzaliśmy po Mikołajkach i kolega wpadł do wody tam przy brzegu xD Fajny Blog :) Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Jeśli masz czas to wbijaj ;3
    http://storyofmy-ife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dobrze w takim razie, że Jakub nie podzielił jego losów! :)

      Usuń
  18. Heeej! Bardzo się cieszę że ci się tam podobało! + obserwuje!(mam nadzieję że ty również zaobserwujesz!)
    http://kinia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż mogę powiedzieć- chyba główną zasługą tego były urocze restauracje i dobre jedzenie... oraz dzieciaki, z którymi nigdy nie ma nudy! :)

      Usuń
  19. Jak tam pięknie! Naprawdę fenomenalne widoki, a i tak pewnie zdjęcia nie oddają tego wszystkiego. Przepięknie. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh muszę się zgodzić! Najlepiej pojechać i zobaczyć wszystko na własne oczy :)

      Usuń
  20. cudne zdjęcia, ja nigdy nie byłam w Mikołajkach
    haha z tą watą to tak jest, że ładnie wygląda, ale jest zbyt slodka no i klejąca ;p

    obserwujemy? :)
    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, w sumie wcale nie jest taka pyszna :P Musisz się wybrać!

      Usuń
  21. świetne zdjęcia ;) i miejsca klimatyczne

    obserwuję i zapraszam na nowego bloga
    http://agnieszka-gajewska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń