14 sierpnia 2014

MAZURY: Lady Mary (DAY 3)


Dzisiaj spontanicznie postanowiliśmy się wybrać do portu Mikołajki! Z racji tego, że byliśmy tam w porze obiadu- dlatego też postanowiliśmy znaleźć jakąś knajpkę. Wybór nasz padł na "Lady Mary", o której chciałabym dzisiaj opowiedzieć!
Już w pierwszym momencie restauracja wydaje się nam być bardzo miła i urocza! Jej design jest bardzo przejrzysty, jasny i prosty. Zwraca na siebie uwagę, a usytuowana jest nad samym brzegiem jeziora! Co zdecydowanie sprawia, że jest jeszcze bardziej atrakcyjna.


Podzielona jest ona tak jakby na kilka segmentów, które są ze sobą połączone, różnią się one tylko drobnymi zmianami w wystroju. Ahh, jak patrzę na to zdjęcie to mam znowu ochotę się tam udać!


Zdecydowanie dominują tam barwy bieli, zieleni i czerwieni. Poduszki są w "marynarskie" paski, co nadaje bardzo fajnego klimatu, ze względu na to, że znajdujemy się przecież nad jeziorem. Ahoj!


Muszę powiedzieć, że knajpka w pierwszym momencie skojarzyła mi się z wystrojem Ikei, w sumie to trochę nie wiem dlaczego... Po prostu taka myśl przemknęła mi przez głowę!


Dostaliśmy karty kolorystycznie pasujące do wystroju.



Mieliśmy jednak niemały problem z wyborem dań...



Finalnie zdecydowałam się na makaron penne z marynowaną piersią z kurczaka, sosem kurkowym i parmezanem! Danie to ocenię 10/10! Muszę spróbować ugotować to w domu- istne cudo, naprawdę!


Widok umilały nam cumujące łódki oraz śliczne roślinki!


Jednak mimo wszystko to właśnie sama knajpka najbardziej mnie zaczarowała :)


Zdecydowanie jest to miejsce godne polecenia. Myślę, że jeśli macie w planie podróż do Mikołajek- jest to restauracja, którą musicie umieścić na swojej liście typu "must"! Knajpka warta grzechu!

12 komentarzy:

  1. Faktycznie ze zdjęć przypomina IKEA.
    Widać, że bardzo lubisz fotografować i dobrze to robisz!

    http://dance-life-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no właśnie! Jednak kiedy przyjżysz się torchę bliżej- już zanika to podobieństwo :)
      Dziękuje bardzo, strasznie miło mi to słyszeć!

      Usuń
  2. O mój boże, zdjęcia są... Tego nie da się określić, idealne! Niesamowite! Powiedz proszę, jakiego obiektywu używasz? Naprawdę jestem zaskoczona, że masz tak małą ilość obserwatorów! Zdjęcia na twoim blogu są cudowne, mówię Ci, jeszcze o Tobie i tej stronie usłyszę, obserwuję, jeden z najlepszych blogów, jakie widziałam i czytałam *-*
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, zacznijmy od tego, że to chyba najmilszy komentarz jaki dostałam do tej pory! Strasznie dziękuje! Cieszę się, że podobają Ci się moje zdjęcia ponieważ wkładam w nie całe serce. Szalenie miło, że ktoś to dostrzega! Używam 85 mm f/1.8 (polecam!). Haha, miło mi coś takiego słyszeć, mam nadzieję (chyba równie jak i Ty), że ta liczba wzrośnie!
      Byłoby miło, gdyby spełniło się to o czym piszesz! Jeszcze raz BARDZO DZIĘKUJE za te miłe słowa! :*

      (Przepraszam, że to wszystko nie ma żadnej składni, jednak targają mną emocje szczęścia, że komuś naprawdę podoba się coś co robie- dlatego też nie potrafię się jakoś spójnie wypowiedzieć!)

      Usuń
  3. IKEA :o

    http://turnmybackndslamthedoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym pojechać na mazury, może w te wakacje się jeszcze uda... :)
    masz świetną jakość zdjęć <3 obserwuję
    skomentujesz? będzie mi bardzo miło :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej POLECAM! :) Cudowne miejsce, można naprawdę wspaniale wypocząć! Dziękuje bardzo, staram się! :)

      Usuń
  5. Ojeju jeju jeju! Jestem zakochana w twoich zdjęciach, słoneczko!
    oczywiście że zaobserwuje! Pięknie!

    fashion-and-not-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, naprawdę bardzo dziękuje! Szalenie miło mi jest słyszeć coś takiego! :)

      Usuń
  6. O jeju jakie piękne zdjęcia. Też spędzałam te wakacje na mazurach :)
    http://victoria-vicctoria.blogspot.com/
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń