14 sierpnia 2014

Mazury (DAY 2)


Już po drugim dniu pobytu tutaj dochodzę do wniosku, że nic tak bardzo nie uspokaja jak właśnie mazurskie widoki! Ten moment kiedy siedzisz na wysokiej "swojskiej" i prowizorycznej huśtawce oraz patrzysz na delikatne fale na jeziorze... Nie da się tego opisać słowami! To coś czego mi było trzeba.


Od rana siedzieliśmy na kocu rozmawiając oraz...


... grając w konikowe memory!


To chyba ulubiona gra Livi! Wbrew pozorom nie jest wcale taka łatwa :)


Nie obyło się bez zbierania kwiatków, a słońce pięknie świeciło (wbrew prognozom pogody!) Cyknęłam tylko kilka zdjęć, ponieważ potem zasnęłam na jakieś 3 godziny na kocu! Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak to się stało! :)


Wieczorem poszliśmy na kolację do hotelowej restauracjii (na ten moment okazała się być najlepsza z jaką mieliśmy tutaj do czynienia!)


Czekaliśmy dosyć długo, ale naprawdę było warto! Zamówiłam cudowne danie, na które przepis ukaże się na blogu niedługo (być może trochę zmodyfikowany!)


Nie obyło się również bez szybkiego spaceru na pomost by zobaczyć wieczorne niebo. Podobno kiedy jest różowe- znaczy to, że pogoda jutrzejszego dnia będzie udana... Zobaczymy :)


Ahh... niebo odbijające się w tafli wody! To chyba mój ulubiony widok... Jak już zresztą mówiłam przy okazji postów o Teneryfie :)


Do akcji wkroczyła mała modelka- to chyba jedyne dziecko w tym towarzystwie, które naprawdę kocha pozować!





To mój "drugi" fotograf, haha! Felicia wszędzie biega z aparatem i robi zdjęcia wszystkim i wszystkiemu co się da! Ahh, moja krew :)



Klasyczna minka do zdjęcia w wykonaniu Livi!


Na koniec przyszedł czas na deser! Szarlotka na ciepło z gałką lodów i bitą śmietaną- niebo w gębie!



Nieopadal naszego stolika znaleźliśmy "stałego bywalca"! Ogółem mam problem z pająkami, jednakże wbrew swoim przekonaniom- tym razem podeszłam do tego ze spokojem. Opłaciło się.

Nie wierzę, że za 4 dni wylatujemy do Francji, jej!

34 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! Obserwuję.

    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak będziesz chciała, to na pewno uda ci się coś zrzucić ;) robisz świetne zdjęcia, bije od nich taka beztroska, radosna i ciepła atmosfera. a mała Livia przeurocza! trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziekuję bardzo! Cieszę się, że sprawiają takie wrażenie, bo właśnie taki był zamysł! Przekażę małej, haha! :)

      Usuń
    2. koniecznie przekaż! a z tą dietą to oczywiście wszystko w swoim czasie, nie wyobrażam sobie na przykład wyjazdu do francji i odmawiania sobie tamtejszych specjałów. swoją drogą, baw się dobrze! czekam na zdjęcia i stamtąd ;)

      Usuń
    3. Może zrozumie po polsku, haha! No dokładnie! Tym bardziej, że jadę z koleżanką i mamy ambitny plan zwiedzenia prawie wszystkich restauracji na które wpadniemy, targi, regionalne dania itp! Jednym słowem- NIEMOŻLIWE :) Dziękuje bardzo, na pewno będzie ich masa. Mam w planie również filmik :)

      Usuń
  3. Super zdjęcia :D. Taki odpoczynek jest jak najbardziej wskazany :D. Życzę miłego pobytu we Francji :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjecia są świetne! :) Zazdroszczę wyjazdu do Francji :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Muszę przyznać, że sama sobie zazdroszczę!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Cieszę się, że do kogoś trafiają!

      Usuń
  6. Ojeej jakie piękne zdjęcia, obserwuję *.*

    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne uchwycenie pięknych chwil ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. to prawda mazury potrafią wyciszyć, śliczne zdjęcia i idealnie uchwycone momenty, a córki są śliczne i bardzo fotogeniczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! Haha, chyba nie jestem jeszcze taka stara żeby mieć córki- to siostry cioteczne! Co do fotogeniczności się zgodzę! :)

      Usuń
  9. Piękne, dobrej jakości zdjęcia, Te dziewczynki są takie urocze ;)
    Miłego wyjazdu do Francji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje! Muszę się zgodzić- sama je ubóstwiam :)

      Usuń
  10. Nareszcie jakiś dobry blog z fotografiami! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie miło mi to słyszeć! Dziękuje bardzo, miło mi!

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia, mają fajny klimat!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcia mas talent :)
    widać, że świetnie się tam bawicie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne fotki! :-) zachęcają do wyjazdu na Mazury :-)
    Obserwuje i licze na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia *-*
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia :)

    Obserwacja za obserwacje?
    http://lady-emi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje bardzo! Ahh bajeczne, bajeczne!

    OdpowiedzUsuń